Postări populare

miercuri, 21 mai 2014

"Cum să dai în mintea copiilor" de Florin Iaru

Un comentariu:

  1. Îmi place să citesc opere literare despre jocurile pe calculator, iar Florin Iaru se folosește de aceste jocuri pentru a explica "Cum să dai în mintea copiilor".
    În primul rând, limbajul destul de elevat și totuși liber dă un caracter de articol în ziar sau revistă, păstrând caracterele stilului beletristic, lucru pe care nu ezit să îl fac atunci când trebuie să explic ceva, sau să-mi exprim opinia.
    În al doilea rând, multe din jocurile prezentate în text sunt jocuri pe care le-am jucat, sau cel puțin am jucat continuările lor, și care mi-au plăcut.
    Pe lângă jocurile folosite ca suport, autorul compară dușmănia dintre jucătorii de jocuri video și adulții care nu joacă jocuri cu cea a credincioșilor și ateilor: "De aici bătălia: ateii îi taie pe dreptcredincioși, dreptcredincioșii îi taie pe atei. De fiecare dată, poziția dușmanului este intolerabilă.
    Știu că jocurile pe calculator "în exces" nu sunt prea "sănătoase" și, cu toate că mama îmi spune mereu : "Mai lasă calculatorul ăla odată!!!" , nu pot să nu trec peste limita normală de stat în fața monitorului, jucandu-mă, deoarece, cum spune și autorul : "Îmi place" . -Vlăduț

    RăspundețiȘtergere